Katalog

Dapatkan Aplikasi WPS Office Secara Percuma pada 2024: Muat Turun Percuma

Oktober 11, 2024 8 views

WPS Office ialah salah satu alatan Office yang paling popular di dunia, dengan penyelesaian penukaran fail merentas platform, berprestasi tinggi, semua-dalam-satu, namun jauh lebih berpatutan. Ia menggabungkan semua fungsi pemproses pejabat untuk pengguna biasa seperti Word, PDF, Presentation dan Spreadsheet, dalam satu aplikasi lengkap dan serasi sepenuhnya dengan format Microsoft Word, PowerPoint, Excel, Google Doc dan Adobe PDF. Pejabat WPS dianggap sebagai salah satu suite pejabat percuma bersaiz terkecil dan semua-dalam-satu terbaik di atas semua aplikasi di luar sana. Pengguna boleh mendapatkannya secara percuma daripada tapak web dan menggunakannya pada Windows PC, MAC OS, Linux, Android dan iOS.

Dalam artikel ini, saya memberitahu anda tentang fungsi Office WPS dan beberapa tapak web rasminya dengan tawaran promosi untuk mendapatkan diskaun pada perkhidmatan premium.

Fungsi Pejabat WPS:

WPS Office menggabungkan semua fungsi pemproses pejabat untuk sistem pemprosesan fail pengguna dan meningkatkan sistem penyuntingan dan pemformatan fail.

Pejabat WPS - Suite Pejabat Semua-dalam-satu

Pejabat WPS - Suite Pejabat Semua-dalam-satu

WPS Writer: ia membantu anda berurusan dengan dokumen Word dengan mudah dan pemproses kata percuma, WPS Writer boleh membantu anda membuat dan mengedit dokumen dengan mudah, menjadikan pemprosesan perkataan pantas. WPS serasi dengan Microsoft Office, LibreOffice dan Google Docs.

Hamparan WPS: ia adalah Alat Analisis Data Profesional. WPS Spreadsheet ialah alat analisis dan visualisasi data percuma yang menyediakan pengguna data dengan templat percuma untuk mengurus carta, mencatat belanjawan dan menganalisis kewangan peribadi atau perniagaan.

Persembahan WPS: ia adalah alat pengeditan tayangan slaid profesional dan percuma yang membolehkan anda menyusun dan mempersembahkan teks, imej, audio dan juga video dalam stesen kerja secara profesional dan cekap.

WPS PDF: Alat PDF ini membolehkan anda melihat, mengedit, membaca dan bekerjasama pada fail PDF dalam talian. Anda boleh memuat turun WPS PDF untuk pengalaman percuma dan mudah dengan ciri lanjutan seperti menambah ulasan, mengisi borang, memisahkan PDF, menandatangani kontrak dan mencetak dokumen. WPS PDF juga serasi dengan pelbagai format fail, termasuk Adobe PDF, PDF2GO dan SmallPDF.

Senarai muat turun Pejabat WPS

Kami boleh memuat turunnya terus dari tapak web WPS untuk versi percuma dan premium. Beberapa laman web rasmi mereka telah disimpan untuk memuat turun perisian premium dan aplikasi rasmi ini. Pengguna boleh menikmati banyak tawaran untuk mendapatkan perkhidmatan bulanan, tahunan dan seumur hidup dengan mengikuti beberapa kod kupon. Di sini saya telah menyenaraikan beberapa kedai rasmi untuk mendapatkan aplikasi WPS Office secara percuma dan premium diberikan di bawah

wps.com

Google play store untuk versi android mudah alih dan App store untuk pengguna Iphone

Uptodown.com

Softonic.com

Filehorse.com

Cnet.com

WinningPc

Uptodown:

Lebih 130 juta pengguna sebulan memilih Uptodown untuk memuat turun apl daripada katalog mereka. Ia tersedia dalam 15 bahasa, menawarkan platform pengedaran perisian undang-undang yang boleh diakses daripada mana-mana pelayar web, serta melalui apl Android asli. Uptodown Menyediakan edisi terkini perisian WPS Office kepada pengguna tapak webnya. Anda hanya boleh pergi ke tapak webnya dan dapatkan versi baharu dan versi lama mengikut pemproses peranti anda.

Uptown menyediakan Pejabat WPS untuk pengguna Windows, Mac dan android. Ia lebih disukai kerana cirinya yang mudah, selamat dan boleh diakses.

WinningPC:

PC yang menang menyediakan tawaran terbaik untuk muat turun WPS Office dan WPS PDF. Ia membolehkan beberapa kod kupon untuk pengguna. Kumpul sahaja kod ini daripada winningPC dan muat turun Pejabat WPS dari tapak web rasmi.

Di sini kami mendapat Kod WPSWINPC40 untuk mendapatkan harga diskaun.

Anda boleh menikmati semua kod kupon untuk memuat turun alat WPS Office Premium dan WPS PDF.

Softonic:

Softonic memberikan kami berita dan ulasan Apl, muat turun perisian terbaik dan penemuan. Semua jenis perisian Office dan perisian profesional lain tersedia untuk pengguna windows, mac, android dan I phone. Kami boleh memuat turun Pejabat WPS dengan mudah dari tapak web ini dan menikmati berbilang kod kupon dengan menggunakan sambungan coupert dengan penyemak imbas google chrome kami.

Filehorse:

FileHorse memberikan anda cara baharu untuk memuat turun perisian baharu dan mencari aplikasi web terkini. Ia khusus dalam menyediakan anda dengan versi terkini perisian berkualiti pilihan sendiri untuk sistem pengendalian Microsoft Windows dan Mac OS setiap hari.

Butiran penting tentang muat turun Pejabat WPS:

Fail muat turun akan datang daripada pelayan pengarang

Fail ini dipercayai dan dilindungi dengan 70 apl antivirus

Semua fail adalah dalam bentuk asal. Ia tidak memecahkan atau mengubah suai muat turun dalam apa jua cara

CNET:

Download.cnet.com ialah tempat yang anda kunjungi untuk menemui muat turun undang-undang percuma untuk dicuba. Sejak penubuhannya, mereka telah mengkatalogkan produk untuk Windows, Mac dan sistem desktop lain.

Butiran utama muat turun WPS

Dapatkan semua akses Boleh diedit sebagai Microsoft Office

Kesimpulan:

Akhir sekali, saya mengesyorkan pembaca saya untuk memuat turun alat WPS Office dan WPS PDF daripada senarai yang dirujuk selagi anda memuat turun WPS, anda boleh mendapatkan percubaan percuma 7 hari tanpa memerlukan kad kredit. Anda juga boleh menikmati versi premium Pejabat WPS dengan menggunakan kod promosi ini. Tekan butang Muat Turun di bawah untuk menggunakannya secara percuma.

Con una maestría en Desarrollo de Software, aporto más de 10 años de experiencia ofreciendo soluciones técnicas y consejos especializados para software de oficina.