Katalog

Pemasang Luar Talian ISO 64-bit Office 365 - Muat Turun Percuma

Julai 5, 2024 126 views

Microsoft Office 365 adalah alat produktiviti yang banyak digunakan yang utamanya berfungsi dalam talian. Tetapi jika anda mempunyai sambungan internet yang tidak stabil atau lambat, muat turun fail pemasang luar talian ISO 64-bit Office 365 untuk mendapatkan versi luar talian Office 365.

Walaupun mencari sumber yang boleh dipercayai untuk memuat turun fail pemasang ISO 64-bit mungkin membimbangkan. Artikel ini akan membincangkan cara untuk memuat turun setup.exe Office 365 dan pemasangan luar talian Office 365 64-bit menggunakan fail ISO.

Persediaan untuk Pemasangan Office 365 Luar Talian ISO 64-bit

Jika anda ingin memasang Office 365 ISO, terutamanya pada komputer 64-bit, memastikan bahawa PC anda memenuhi keperluan asas untuk menjalankan program tersebut adalah penting. Memasang Microsoft Office 365 luar talian ISO pada peranti yang tidak disokong hanya akan mengakibatkan masalah keserasian seperti lag. Di bawah, kami menyorot beberapa keperluan sistem yang perlu diperhatikan ketika memasang Office 365:

  • Sistem pengendalian

Salah satu perkara pertama yang anda ingin perhatikan adalah sistem pengendalian peranti yang ingin anda pasang fail Office 365. Versi luar talian Office 365 berfungsi pada sistem pengendalian yang paling biasa digunakan: Windows dan Mac. Bagi pengguna Windows, Office 365 ProPlus berfungsi pada Windows 10, 8.1, Server 2019, dan Server 2016. Perlu diingat bahawa untuk Windows Server 2016, pemasangan Office 365 akan kekal disokong hingga 2025. Manakala bagi pengguna Mac, Office 365 disokong pada tiga versi terakhir MacOS: Ventura, Monterey, dan Big Sur.

  • Memori

Memori merujuk kepada jumlah RAM dan ruang cakera keras pada PC. Untuk memasang Office 365, anda memerlukan sekurang-kurangnya 4 GB RAM, tanpa mengira sama ada ia adalah Windows atau MacBook. Tetapi untuk ruang cakera keras, anda memerlukan sekurang-kurangnya 4 GB ruang cakera keras pada PC Windows dan 10 GB ruang cakera keras pada MacBook.

  • Paparan dan grafik

Selanjutnya, paparan dan grafik PC memainkan peranan dalam pengalaman pandangan. Anda memerlukan skrin dengan resolusi 1280 x 768 untuk Windows atau resolusi 1280 x 800 untuk Mac untuk memasang Office 365 luar talian.

Adapun keperluan grafik, anda memerlukan DirectX 9 atau kemudian dengan 128 MB memori grafik pada PC Windows. Bagi pengguna Mac, tidak ada keperluan grafik untuk memasang versi luar talian Office 365.

  • Pelayar dan versi .NET

Beberapa ciri dalam rangkaian Office 365 memerlukan versi .NET. Oleh itu, pastikan PC anda menyokong versi terkini Microsoft Edge atau Safari. Kedua, semak jika PC menyokong .NET 3.5 atau 4.6 dan lebih tinggi.

  • Lain-lain

Akhirnya, semak kelajuan pemproses mesin. Untuk prestasi optimum, gunakan PC dengan pemproses 1.9 GHz atau 2.0 GHz.

Fail ISO & IMG: Apakah Perbezaannya?

Seterusnya, kita akan mengkaji perbezaan antara fail ISO dan IMG. Memahami perbezaan ini penting kerana fail Office 365 luar talian yang dimuat turun mungkin berada dalam format ISO atau IMG.

Walau bagaimanapun, perlu diingat bahawa fail ISO dan IMG adalah format fail arkib. Mereka berfungsi hampir sama dengan menyimpan salinan kandungan cakera asal dan maklumat struktur fail.

Fail ISO dan IMG adalah seperti alternatif kepada CD fizikal. Perbezaan utama antara ISO dan IMG ialah ISO hanya mengandungi satu versi kandungan yang disalin, manakala IMG mengandungi dua versi kandungan yang disalin - yang dimampatkan dan yang tidak dimampatkan.

Format fail ISO, atau standard antarabangsa, direka untuk mengandungi imej cakera seperti sistem failnya dalam fail tunggal. Sementara itu, format fail IMG direka untuk membuat salinan sandaran dalam fail tunggal. Format fail IMG berfungsi dengan membuat imej bitmap setiap sektor.

Format fail IMG dan ISO tidak berbeza dari segi struktur, asalkan fail IMG tidak dimampatkan. Anda boleh menamakan semula fail IMG dengan sambungan fail ISO dan membukanya dengan perisian yang mengenali sambungan fail ISO, dan ia akan berfungsi seperti biasa.

Langkah-demi-Langkah untuk Memuat Turun dan Memasang Office 365 Luar Talian ISO 64-bit

Sekarang bahawa anda memahami keperluan sistem yang bersesuaian dengan versi luar talian Office 365 dan jenis fail yang mungkin anda jumpai dalam program tersebut, mari kita bincangkan cara untuk memuat turun dan memasangnya."

Memuat Turun

Terdapat dua cara untuk memuat turun Office 365 untuk pemasangan luar talian. Kaedah pertama yang tidak kami syorkan adalah dengan memuat turun fail IMG dari sini. Kami tidak mengesyorkannya kerana ia sudah ketinggalan zaman untuk memuat turun fail IMG untuk pemasangan luar talian. Kaedah yang lebih terkini untuk mendapatkan Office 365 adalah dengan memuat turun setup.exe sebagai pemasang luar talian.

Berikut adalah cara untuk memuat turun Office 365 secara luar talian:

  1. Pergi ke www.office.com pada PC anda.

  2. Log masuk ke akaun Microsoft anda yang berkaitan dengan salinan Microsoft 365 anda.

    Laman web Office

  3. Klik pada pilihan Pasang Office di bahagian kanan atas skrin anda dan pilih Office 365 dari menu terjun.

    Pilihan Muat turun Office 365 dari laman web rasmi

  4. Klik pada Saya Mengerti untuk memulakan muat turun fail Office Setup.exe pada menu Pop-Up.

Ciri Office 365 apabila anda memuat turun Office 365 dari laman web rasmi

Pemasangan

Sekarang bahawa anda mempunyai fail Office Setup.exe Office 365 pada PC anda, memasangnya adalah mudah. Pastikan PC anda tetap bersambung dengan internet semasa memuat turun versi luar talian Office. Kelebihan menggunakan Office setup.exe adalah bahawa fail setup secara automatik mengkonfigurasi fail muat turun mengikut keperluan PC anda. Oleh itu, tidak akan ada masalah keserasian.

Berikut adalah cara memasang versi luar talian Office 365 dengan setup.exe:

  1. Klik kanan pada fail Office setup.exe yang telah dimuat turun dari pelayar anda dan klik pada buka.

    Fail muat turun Office setup.exe pada pelayar

  2. Ikuti proses pemasangan pada skrin untuk memulakan muat turun.

    Pemasangan fail Office setup.exe Office 365

  3. Anda boleh klik butang Tutup apabila muat turun selesai dan jalankan mana-mana program Office.

Office 365 berjaya dipasang

Cara Mengaktifkan Office 365 pada PC 64-bit?

Sekarang bahawa pemasangan Office 365 selesai, langkah seterusnya adalah mengaktifkannya. Walaupun anda boleh menggunakan Office 365 tanpa pengaktifan, terdapat beberapa batasan. Oleh itu, adalah penting untuk mengaktifkan Office 365 untuk menikmati pengalaman penuh.

Terdapat cara yang berbeza untuk mengaktifkan Office 365 selepas pemasangan pada PC 64-bit. Tetapi artikel ini akan membincangkan dua kaedah yang mudah untuk mengaktifkan Office 365.

Kaedah 1: Beli kunci lesen dari Microsoft

Ideally, when you run a Microsoft 365 program that is not activated, you will get a prompt to sign into a Microsoft Office account associated with a subscription. If you don’t have one, you can easily purchase a license key and associate it with your email from Microsoft.

Berikut adalah cara untuk mengaktifkan Microsoft 365 dengan membeli kunci lesen dari Microsoft:

  1. Pergi ke laman web rasmi Microsoft dan log masuk ke akaun Microsoft anda untuk membeli lesen.

    Laman login Microsoft 365

  2. Pilih pakej yang disenangi, sama ada Microsoft 365 Family atau Microsoft 365 Personal, dan pilihan frekuensi pembayaran, bulanan atau tahunan, dan klik pada butang Beli Sekarang.

    Pelbagai pakej langganan Microsoft 365

  3. Tambahkan kaedah pembayaran dengan kad kredit atau debit anda, kemudian klik teruskan untuk meneruskan.

    Menambah kaedah pembayaran ke akaun Microsoft

  4. Selepas pembayaran, buka mana-mana program Microsoft 365, pilih Fail > Akaun atau Akaun Office, kemudian klik Log Masuk.

    Pilihan log masuk pada Microsoft 365 Word

  5. Log masuk dengan alamat e-mel dan kata laluan yang anda gunakan untuk membeli kunci lesen, dan langganan Microsoft 365 akan diterapkan pada aplikasi luar talian yang dipasang.

Kaedah 2: Gunakan kunci produk sedia dibuat untuk menggodam Office 365

Cara lain yang pintar orang menggunakan versi luar talian Office 365 adalah dengan menggunakan kunci produk sedia dibuat. Kunci produk ini boleh digunakan tanpa kos. Kod alfanumerik 25 aksara ini membolehkan pengguna mendapatkan pengalaman Microsoft 365 penuh. Setelah digunakan, ia mengaktifkan Microsoft 365 secara kekal. Terdapat cabaran dalam menggunakan kaedah ini; sebagai contoh, mencari Office 365 yang telah digodam yang boleh dipercayai boleh menjadi sukar. Selain itu, apabila anda menggunakan kaedah ini untuk mengakses Office 365, anda tidak akan dapat mengemaskini Microsoft 365 yang telah digodam ke versi terkini. Godaan juga boleh menimbulkan risiko keselamatan, dan anda mungkin mendapat iklan yang dipaketkan bersama dengan godaan tersebut.

Berikut adalah cara mengaktifkan Microsoft 365 dengan menggunakan kunci produk sedia dibuat

  1. Lawati laman web ini atau laman web lain untuk senarai kunci produk sedia dibuat untuk menggodam Office 365.

  2. Selepas memasang Office 365 sepenuhnya pada PC anda, seperti Excel atau Word, anda akan mendapat amaran untuk log masuk atau memasukkan kunci produk, masukkan mana-mana kunci produk yang anda jumpai di laman web, dan klik teruskan untuk melengkapkan.

    Memasukkan kunci produk dalam Office 365

  3. Pastikan peranti anda tidak disambungkan ke internet semasa proses ini supaya ia tidak mengganggu proses tersebut.

Alternatif Terbaik Percuma untuk Microsoft Office – WPS Office

Sistem pengendalian di mana anda boleh memuat turun WPS

Microsoft Office 365 adalah satu suite pejabat yang mengagumkan yang merangkumi semua alat produktiviti yang anda perlukan sebagai individu atau organisasi. Walau bagaimanapun, isu seperti kos langganan yang tinggi dan usaha untuk menggodam Office 365 tanpa kunci produk boleh menjadi menjengkelkan. Tetapi ini tidak perlu menjadi kes anda kerana anda boleh dengan mudah memilih program alternatif yang menawarkan ciri-ciri yang sama dan lebih banyak berbanding Microsoft Office.

Di bawah adalah mengapa WPS Office adalah program alternatif yang sangat baik untuk Microsoft Office 365.

  • Muat turun secara percuma

Salah satu sebab mengapa WPS Office menonjol daripada Microsoft Office adalah kerana pilihan muat turun percuma. Walaupun mungkin ada cara untuk memuat turun Office 365 secara percuma, menggunakan dalam mod percuma terlalu membatasi. Walau bagaimanapun, WPS Office adalah percuma dan menawarkan pengalaman produktiviti yang sepenuhnya immersif. Bahagian terbaiknya adalah ringan ─ ia tidak mengambil banyak ruang storan pada PC anda. Fail muat turun hanya beberapa ratus megabait sahaja dan tidak menggunakan sehingga satu gigabait storan PC anda.

  • Keserasian

Satu lagi perkara yang menjadikan WPS Office perisian yang hebat adalah keserasiannya. WPS Office menyokong semua jenis fail yang disokong oleh Microsoft 365. WPS Office utamanya mempunyai program Penulis, Excel, dan PowerPoint, yang boleh anda gunakan untuk membuat dan membuka semua fail yang sama seperti Microsoft Office.

Selain itu, WPS mempunyai alat PDF yang membolehkan anda membuka dan mengedit PDF, ciri yang tidak tersedia dalam Microsoft 365. Tambahan pula, berkenaan dengan keserasian WPS Office, ia berfungsi pada PC Windows, MacBook, Android, HarmonyOS, dan Linux.

  • Antara muka mesra pengguna

Lebih penting lagi, WPS mempunyai antara muka pengguna yang mudah digunakan. Antara mukanya, khususnya bar pita, kelihatan serupa dengan Microsoft 365 tetapi lebih terperinci.

Juga, WPS membuka dokumen dalam gaya tab seperti pelayar. Oleh itu, ia memudahkan pertukaran dari satu dokumen ke dokumen lain, yang boleh meningkatkan produktiviti.

FAQs

Bagaimanakah Pemasang Luar Talian Office 365 berbeza dari kaedah pemasangan dalam talian?

Perbezaan antara pemasang Office 365 dan kaedah pemasangan dalam talian adalah bahawa pemasang Office 365 tidak bergantung pada sambungan internet secara masa nyata semasa pemasangan. Dengan pemasang luar talian, anda boleh memuat turun fail pemasangan terlebih dahulu dan memasang aplikasi Office 365 secara luar talian pada bila-bila masa.

Bolehkah saya menggunakan Pemasang Luar Talian 365 untuk tujuan percubaan sebelum membeli langganan?

Microsoft Office 365 sering kali menyediakan versi percubaan, membolehkan pengguna menguji ciri-cirinya sebelum membayar langganan. Perlu diingat bahawa menggunakan pemasang luar talian mungkin tidak secara khusus ditujukan untuk tujuan percubaan.

Adakah Pemasang Luar Talian Office 365 tersedia dalam bahasa selain bahasa Inggeris?

Pemasang luar talian Office 365 tersedia dalam pelbagai bahasa. Pilihan ini membolehkan Office 365 menampung pelbagai pengguna.

Ringkasan

Secara keseluruhan, menggunakan pemasang luar talian Office 365 adalah cara yang hebat untuk mendapatkan Microsoft 365 pada PC anda, terutamanya apabila anda tidak mempunyai sambungan internet yang boleh dipercayai. Dengan pemasang luar talian, anda boleh memuat turun fail pemasangan dan memasang Office 365 pada bila-bila masa, bahkan apabila anda tidak bersambung dengan internet.

Jika mendapatkan pemasang luar talian Office 365 kelihatan sukar, WPS adalah alternatif yang luar biasa untuk dipertimbangkan. Ia mudah untuk dimuat turun dan dipasang dan dilengkapi dengan ciri-ciri produktiviti yang menakjubkan. Jadi, jika anda belum mempunyai WPS Office pada PC anda, dapatkannya sekarang dari laman web WPS."

Con una maestría en Desarrollo de Software, aporto más de 10 años de experiencia ofreciendo soluciones técnicas y consejos especializados para software de oficina.